Opis

BLOG SKLEPU INTERNETOWEGO www.magiatworzenia.pl
Z RĘKODZIEŁEM I ARTYKUŁAMI DLA HOBBYSTÓW

czwartek, 29 października 2015

Farby kredowe - różne pojemności

Witajcie!

Wprowadziliśmy do swojej oferty nowe farby kredowe.
Producentem jest Daily ART.
Farby występują w szerokiej gamie kolorystycznej - 30 kolorów.
To, co ważne, nie są one pakowane w jakieś ogromne opakowania i nie trzeba od razu wydawać wielkich pieniędzy, aby wypróbować kilka kolorów.
Pakowane są w pojemniczki: 50ml, 100ml i 300ml.

Pracuje się nimi naprawdę bardzo przyjemnie.
Są bardzo wydajne, dobrze kryją malowaną powierzchnię.
Schną szybko.
Dają przyjemne, matowe wykończenie.
Przed ich nałożeniem wystarczy podłoże tylko odtłuścić np. wodą z płynem do naczyń.
Nadają się do stosowania na różnych powierzchniach.










Polecam i zapraszam !


Agata






13 komentarzy:

  1. Zazwyczaj farby kredowe kupuję przez allegro i jestem zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Dziękuję za udostępnienie informacji. Jest to bardzo pomocne w zwiększaniu mojej wiedzy w tej dziedzinie. Dziękuję za twoją pomoc i życzę powodzenia w twoim biznesie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego bloga naprawdę dowiedziałem się bardzo dużo ciekawych informacji.Na pewno one mi się przydadzą prywatnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten blog przynosi bardzo dużo ciekawych informacji.Na pewno będę tutaj wracał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po rozmowie z moim przyjacielem zdecydowałem się skorzystać z Prusaki Warszawa .Lepszej firmy to ja naprawdę nigdzie nie znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  6. O tym blogu dowiedziałem się bardzo przypadkowo. Na pewno na tym blogu zostanę na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się to podoba, świetne miejsce i będe tu częściej

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakby grafika była biała na tym blogu to na pewno było by bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem takiego samego zdania jak poprzednik. Nic nie dodam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja będę musiał o tym artykule powiedzieć kumplowi. Jego ten artykuł powinien zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na tym blogu przeczytałem już bardzo dużo ciekawych artykułów. Warto czytać ciekawie artykuły.

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdemu polecam wejść na stronę internetową diet4u .Sam na tę stronę wszedłem i przeczytałem bardzo ciekawie artykuły.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog. Będę na ten blog na pewno wracał.

    OdpowiedzUsuń