Opis

BLOG SKLEPU INTERNETOWEGO www.magiatworzenia.pl
Z RĘKODZIEŁEM I ARTYKUŁAMI DLA HOBBYSTÓW

piątek, 17 kwietnia 2015

Nowości dla rękodzielników

Witajcie!

Ostatnio w Magii Tworzenia pojawiło się sporo nowości - zapraszam do zapoznania się z ofertą :)

Mamy sporo nowych wzorów szablonów polskiej marki fafame.














Grube szablony 3D Pentartu - doskonałe do pracy z pastami strukturalnymi





Wprowadziliśmy dużo nowych wzorów serwetek do decoupage













Oprócz tego możecie już u nas znaleźć kolorowe linki jubilerskie







Pojawiły się także nowe kolory Hoooked Zpagetti









Mamy też nowe paski do quillingu w dobrej cenie - czeskiej produkcji




To tylko część naszych nowości :)

Zapraszamy do nas na zakupy!










8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny jest to blog. Będę na niego bardzo często wchodził.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ciekawostki prezentujesz na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chcecie przeczytać bardzo ciekawe artykuły to polecam wam stronę https://www.kreatywna.pl/ .Sam na tę stronę wchodzę od bardzo dawna i czytam ciekawie artykuły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja dawna znajoma powiedziała mi ze na pewno bardzo dobrze zrobię jak zdecyduje się przeczytać ten artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze że ten blog jest. Z tego blogu naprawdę można się dowiedzieć bardzo dużo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem bardzo zadowolony że na ten blog wszedłem. Na pewno na tym blogu zostanę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj mojej kochanie żonie jako prezent kupiłem szaliki damskie . Ona mi za ten prezent bardzo podziękowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym artykułem to na pewno zainteresuje się dużo osób. Jestem tego pewny na 100 procent.

    OdpowiedzUsuń