Opis

BLOG SKLEPU INTERNETOWEGO www.magiatworzenia.pl
Z RĘKODZIEŁEM I ARTYKUŁAMI DLA HOBBYSTÓW

wtorek, 30 września 2014

Wyniki wyzwania "PODRÓŻ"

Dzień dobry,

Nadszedł czas ogłoszenia wyników wyzwania nr 4 "PODRÓŻ".

Wszystkim, którzy wzięli udział w wyzwaniu i zgłosili swoje prace serdecznie dziękuję :)

Tym razem nagroda - bon o wartości 50zł do wykorzystania w Magii Tworzenia - wędruje do LUNY prowadzącej blog http://luna-decodesign.blogspot.com/


Luna zgłosiła na wyzwanie piękną, przestrzenną szkatułkę BON VOYAGE.



Dodatkowo wyróżniam jeszcze dwie prace i ich twórczynie:)


1) katalin - Japonka - http://katalin-handmade.blogspot.com/

2) guzik z pętelką - album - http://guzik-z-pentelka.blogspot.com/


Gratuluję serdecznie!

Lunę proszę o kontakt na sklep@magiatworzenia.pl lub truskawkownia@gmail.com.

Zapraszam na zakupy do Magii Tworzenia (przypominam, że od niedawna mamy w ofercie FARBY KREDOWE i piękne szablony AMERICANA DECOR) oraz do udziału w naszych zabawach.
Kolejne wyzwanie pojawi się w najbliższych dniach :)

Pozdrawiam,
Agata










5 komentarzy:

  1. Jejku jak ja się cieszę :D
    Szkoda , że nie można tego zobaczyc :)
    Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie i wspólna zabawę. Gratuluje zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, totalnie zapomniałam o wyzwaniu, zerknęłam na bloga, a tu taka niespodzianka! Bardzo mi miło, dziękuję za wyróżnienie mojej pracy i za świetną zabawę :) Gratuluję pozostałym uczestniczkom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej późno niż wcale :) Gratulacje raz jeszcze - piękna praca :)

      Usuń